sinds 2001

Over Brigitte, ontwerper en huisstijlspecialist

Je zou het niet zeggen, maar Brigitte is de spreekwoordelijke ‘ouwe rot in het vak’. Ze ontwerpt huisstijlen die echt de identiteit van de bijbehorende bedrijven uitstralen. En dat doet ze al meer dan 20 jaar. Kun je nagaan hoeveel ervaring ze in haar vingers heeft. Het is een serieus vak. En daar hoort een serieuze opleiding bij. Kunstacademie in Brigitte’s geval. 

De essentie

Al die kennis en ervaring zet ze in als ze voor jou aan de slag gaat. Ze verdiept zich in de ondernemer en in het bedrijf. Met een berg vragen. Over je bedrijf, over hoe je erin staat. En ze vraagt gewoon door totdat ze tot de kern komt. Gezellig met een kopje thee of koffie erbij. Advies nodig? Geeft ze ook. Gevraagd en ongevraagd. Zo legt ze de basis voor persoonlijk maatwerk. De onderste steen boven voor een huisstijl die echt past. Alles wat ze daarna ontwerpt kan ze dan ook onderbouwen.

Altijd en overal toepasbaar

Als Brigitte iets ontwerpt, kun jij ermee voor de dag komen. Altijd en overal. Op je website, op je drukwerk, op je koffiekopjes en op bedrijfskleding. En op alles wat je verder nog kunt bedenken, ook als het niet zo voor de hand liggend is. Daar houdt ze in de ontwerpfase al rekening mee. Je hebt nu misschien nog geen plannen om glazen te laten graveren met je logo. Als die plannen toch komen, kan het. Gegarandeerd. 

Brigitte, grondig en creatief

Ook als ze niet aan het werk is, weet ze wat het meeste oplevert. Voor de moestuin heeft ze een grondig plan. Alles netjes in rijen en met de juiste ‘buren’. Basilicum bij de tomaten bijvoorbeeld. Dat levert de beste oogst op, heeft ze uitgezocht. De graficus in Brigitte laat zich ook privé zien. Iedere dinsdagavond leeft ze zich uit in een grafische werkplaats. Met lino- en houtsnede of met zeefdrukken. Lekker experimenteren met steeds iets nieuws. Stempelen met houten letters bijvoorbeeld, al is ze nu alweer een stap verder. Al die creativiteit moet ook wel eens opgeladen worden. Dan boekt ze een reis. Even afstand nemen, dat helpt. Favoriete bestemming: Azië. Want ook als ze afstand neemt, doet ze het goed. 

Meer over Brigitte vind je hier:  Brigitte de Man | LinkedIn

Hiervoor moet je bij Brigitte zijn

Huisstijlontwerpen waar geen speld tussen te krijgen is. Al je drukwerk. Gave brochures, flyers en magazines. Productcatalogussen en jubileumboeken. Huisstijlrestyling, huisstijlbewaking, gewoon alles met huisstijl. Voor de rest ga je naar Nancy.

“...om dit te kunnen bedenken en uitvoeren moet je jezelf o.a. empathisch op kunnen stellen en kunnen verdiepen in een organisatie. Dat is B-more absoluut gelukt.”

Wat we maken

Wil je je bedrijf laten groeien?

Een nieuwe markt aanboren? Of meer naamsbekendheid? Maak een afspraak voor een gratis telefonisch huisstijlgesprek en drie kwartier lang hebben we het over jouw huisstijluitdaging. Hierna kunnen wij zeggen of we er wat mee kunnen.

Droom je van een eigen bedrijf?

En wil je een huisstijl die echt bij je bedrijf past? Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Maak dan een afspraak voor een gratis telefonisch huisstijlgesprek van 45 minuten en ontdek hoe wij je daarmee kunnen helpen.