sinds 2001

Huisstijlbewaking

Je huisstijl maakt van je bedrijf een merk. Het is je identiteit. Hoe meer je hem gebruikt, hoe herkenbaarder en vertrouwder je wordt. Dat is de kracht van een goede huisstijl. Zonde als daar iets van verloren gaat. Maar: hoe meer je hem gebruikt, hoe groter het gevaar dat er iets mis gaat. Daarom doen wij – namens jou – aan huisstijlbewaking. Dat klinkt een beetje streng en dat zijn we ook. Maar wel met de beste bedoelingen. 

Wat is huisstijlbewaking? 

Een huisstijl heb je niet alleen voor het mooie. Een huisstijl moet effect hebben. Hij moet altijd hetzelfde verhaal vertellen. Op een beeldscherm, een billboard en op bedrijfskleding. Waar je hem ook gebruikt, je wilt herkenbaar zijn. En dan telt maar één ding: consequent doorvoeren. Dat lijkt makkelijker dan het is. Maar geen nood: daar helpen we je mee. Wij weten hoe de huisstijl ontworpen is en waarom. Als wij je huisstijl voor je bewaken, zorgen we dat alles in één lijn is. Dat je logo altijd op dezelfde plek zit. Dat je huisstijlkleur altijd en overal hetzelfde is. Dat alles gegarandeerd goed zit. 

Brigitte en Nancy in Gebouw 88Waarom huisstijlbewaking? 

Je haalt zoveel meer uit je huisstijl als je hem goed gebruikt. Daar geven we je richtlijnen voor. De truc is om die goed toe te passen. Als je bouwt aan je merk, wil je niet dat het achter je rug weer afbreekt. Wij laten dat niet gebeuren. Heb je iets nieuws waar je mee naar buiten wilt treden? Hou het even tegen ons aan. Wij kijken of je logo, kleuren en lettertype goed gebruikt zijn. Of makkelijker nog: laat het ons doen. Wij weten waar we op moeten letten. Dat werkt zo veel makkelijker. Kun jij intussen doen waar jij goed in bent.

Versterk je merk 

Wees trots op je huisstijl. Het is een investering in je bedrijf. Een investering die rendement op moet leveren, net als iedere andere investering. Wij weten hoe je er zoveel mogelijk uithaalt. Een beetje als handelen met voorkennis. Maar dan legaal.  

 

Bewaak mijn huisstijl

 

“Meedenken, geduld, betrokkenheid en je houden aan afspraken zijn eigenschappen die zij inzetten om tot een goed resultaat te komen.”

Wat we maken

Wil je je bedrijf laten groeien?

Een nieuwe markt aanboren? Of meer naamsbekendheid? Maak een afspraak voor een gratis telefonisch huisstijlgesprek en drie kwartier lang hebben we het over jouw huisstijluitdaging. Hierna kunnen wij zeggen of we er wat mee kunnen.

Droom je van een eigen bedrijf?

En wil je een huisstijl die echt bij je bedrijf past? Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Maak dan een afspraak voor een gratis telefonisch huisstijlgesprek van 45 minuten en ontdek hoe wij je daarmee kunnen helpen.