Huisstijlrestyling
Sta eens even stil bij je huisstijl. Zeker als die al een tijdje meegaat. Doet hij wat je wilt? Vertelt die nog het juiste verhaal? Hoe zit het met je herkenbaarheid? En met je aantrekkingskracht. Val je nog wel op? Als je twijfelt, bel B-more. Laten we meteen zien hoe het beter kan. Is je bedrijfsnaam veranderd? Gooi hem dan zeker door de wasstraat. Product of dienst aangepast, je huisstijl verandert mee. Logisch eigenlijk.
Wanneer een huisstijlrestyling?
Stel, je bent al heel wat jaren bezig. De klanten komen, je hebt een vaste plek in de markt veroverd en alles gaat lekker. Ook met je huisstijl trouwens. Die kan eeuwig mee. Omdat hij degelijk ontworpen is, los van trends. Alleen ging je bedrijf wel met de tijd mee en je huisstijl niet. Past die dan nog wel? Is het maatkostuum van toen nog wel de juiste maat? Of is het tijd om opnieuw de maten op te nemen. Kijk eens terug naar hoe jij en je bedrijf zich ontwikkeld hebben. B-more kijkt met je mee. We geven je huisstijl een opfrisbeurt, een huisstijlrestyling. Een make-over, maar dan voor je huisstijl. Als de basis goed is, heb je met een paar kleine aanpassingen opnieuw dat wow-effect. Een beetje extra aantrekkingskracht voor je merk.
Restylen versus nieuw
Restylen ja of nee, wij maakten alvast een handig stroomschema voor je. Als de basis goed is, borduren we daarop verder. Dan hoeven we niet helemaal opnieuw te beginnen. Een frissere kleur of een ander lettertype maken al een wereld van verschil. Een paar verbeterpuntjes en je bent weer klaar voor de toekomst. Alsof je naar de kapper bent geweest en mensen zeggen: ‘Wat zie ik aan jou? Je ziet er zo goed uit!’