sinds 2001

naar overzicht

Treetops

huisstijl | website | drukwerk | digitale media | presentatie

Een restyling of nieuwe huisstijl?

Na ruim 18 jaar was Treetops toe aan een nieuwe huisstijl. Het bedrijf was gegroeid en veranderd, maar de huisstijl niet. Of het logo totaal vernieuwd moest worden of dat een restyling al voldoende zou zijn, was nog niet duidelijk.

Onze aanpak

De eerste ontwerpen maakten duidelijk dat het een totaal nieuw logo moest worden. Dat nieuwe logo kreeg een doorvertaling voor de drie werkmaatschappijen van Treetops. Na het logo was het tijd om het briefpapier, visitekaartje en website uit te werken. In de loop van de jaren zijn daar nog meer uitingen aan toegevoegd zoals o.a. een digitale nieuwsbrief, PowerPoint template en een Word template voor project cv's.

De reactie van Fred

“Voordat wij met B-more gingen samenwerken had ik Brigitte reeds leren kennen. Zowel via social media als ook ‘in het echt’. Haar persoonlijkheid en haar passie voor mooie dingen was mij dus bekend en juist daarom zijn we met B-more in zee gegaan. Vanaf de aanvang is er ook geen moment twijfel geweest over de vakkundigheid van B-more, maar juist het persoonlijke met een creatieve benadering sprak enorm aan en heeft ons doen besluiten B-more als partner voor het ontwerp van onze gehele nieuwe huisstijl te vragen.
We zijn niet teleurgesteld en hebben meer gekregen dan vooraf verwacht. Het is fris, eigentijds, anders en toch past het als een comfortabele spijkerbroek. Helemaal top dus wat ze daar bij B-more hebben gepresteerd.”

Fred Rommens
directeur Treetops

Wil jij ook zo'n professionele huisstijl?

Om te groeien, een andere markt aan te boren of meer naamsbekendheid te genereren? Ga eens met ons in gesprek om te zien hoe we je daarmee kunnen helpen.