sinds 2001
20 jaar

naar overzicht

Praat communicatie

huisstijl | website | drukwerk

Een volwassen uitstraling

Via LinkedIn benaderde Tanja ons met de vraag of we haar konden helpen met een nieuwe huisstijl. Ze wilde fulltime gaan ondernemen en haar huidige huisstijl vond ze niet meer passen bij haar bedrijf. Het was tijd voor iets nieuws, een meer volwassen uitstraling. Na een paar goede gesprekken koos Tanja voor ons.

Praten, ontwerpen, uitwerken

Om tot een huisstijl te komen die perfect past bij Praat communicatie hebben we vragen gesteld, gepraat, nog meer vragen gesteld, nog meer gepraat en onze Identity tool ingezet. Het idee was helder dus tijd om er een beeld bij te maken. Het logo en de huisstijlkleuren waren er snel. Daarna verder met een visitekaartje en een template voor brieven, offertes en dergelijke. Tot slot was de website aan de beurt.

De reactie

“Het was een hele bevalling. Maar een drieling op de wereld zetten is ook niet niks! Omdat ‘mijn’ drieling niet op dezelfde dag geboren is, vergde het de nodige inspanningen van ons allemaal. Maar ik moet zeggen: het zijn alle drie bloedjes van kinderen geworden.

Mijn bedrijf ontwikkelde zich rap de afgelopen twee jaar. Daarnaast ging ik van parttime zzp-er naar de fulltime variant. Tijd voor verandering en dus ook tijd voor een nieuw logo, nieuwe huisstijl en nieuwe website. Daarvoor klopte ik bij B-more aan. Ik had al snel door dat de dames van B-more zo’n opdracht grondig aanpakken. Gesprekken werden gevoerd en keuzes moesten gemaakt worden. Ik heb inmiddels weer een logo (en bijbehorende huisstijl) dat past als een heerlijk zittende jas.

De website heeft wel wat voeten in aarde gehad. Maar dat is logisch, voor een communicatieadviseur moet een website vanaf de eerste dag perfect in orde zijn. Dus het was bouwen, aanpassen, nog een keer kijken, finetunen, weer aanpassen en beoordelen. Dat proces heeft zich wel een paar keer herhaald. Maar het resultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf). Vandaag (18 januari 2021) is mijn nieuwe website online gegaan en ik ben er apetrots op.

Bedankt Brigitte en Nancy voor alle hulp en wijze raad. Ik kan weer jaren vooruit met deze frisse uitstraling.”

Tanja Schollen
Praat communicatie

Wil jij ook zo’n professionele huisstijl?

Om te groeien, een andere markt aan te boren of meer naamsbekendheid te genereren? Ga eens met ons in gesprek om te zien hoe we je daarmee kunnen helpen.