sinds 2001
20 jaar

naar overzicht

Soubirou

huisstijl | website | drukwerk

Meer naamsbekendheid en een professionele huisstijl

“Ik heb te weinig naamsbekendheid met mijn bedrijf.” Dat was de reden waarom Bernadette van Hees een sparringsessie bij ons inplande. Ze wilde weten hoe wij haar daarmee konden helpen. Tijdens het gesprek kwam al snel naar voren dat het haar ontbrak aan trots. Ze had niks waarmee ze haar bedrijf kon presenteren. Het was tijd voor een professionele huisstijl.

Doelgroep en uitstraling

Voor de start van het ontwerpproces plannen we een positioneringsgesprek in. Daarin praten we o.a. over wat je doet, voor wie en waarmee jij je onderscheid van concurrenten. Tijdens het gesprek bleek dat Bernadette niet de juiste doelgroep voor ogen had. Het waren namelijk niet de mensen die haar inhuren en betalen. Als we dat niet boven tafel hadden gekregen dan had dat een heel andere uitstraling opgeleverd.

We hebben nu een ontwerp gemaakt voor het logo, visitekaartje, brieftemplate en website van Soubirou. Later dit jaar gaan we de website bouwen. In een huisstijlhandboek hebben we de richtlijnen van de huisstijl vastgelegd zodat Bernadette er zelf mee aan de slag kan.

De reactie van Bernadette op haar nieuwe huisstijl

“De opbouw naar het ontwerpen van mijn huisstijl was heel helder en vooraf goed doorgesproken. Door dit proces samen met Brigitte en Nancy te doorlopen past het logo echt bij mij en mijn bedrijf. B-more kenmerkt zich voor mij in de begrippen meedenken, positiviteit en samenwerken. Mede hierdoor kan ik met trots mijn bedrijf laten zien!”

Wil jij ook zo’n professionele huisstijl?

Om te groeien, een andere markt aan te boren of meer naamsbekendheid te genereren? Ga eens met ons in gesprek om te zien hoe we je daarmee kunnen helpen.