Ieder bedrijf heeft een logo. Het is de basis van de (visuele) identiteit. Het bevat de naam van het bedrijf eventueel aangevuld met een beeldmerk dat iets laat zien van wat het bedrijf doet.
Een logo is geen huisstijl of merk, maar het is een belangrijk onderdeel ervan.
Een effectief logo is:
Gebruik je het logo consequent dan zorgt dat voor herkenbaarheid.
Het ontwerpen van een logo is niet eenvoudig. Lees in ons blog hoe wij dat aanpakken. Wil je dat het goed gebeurt, bel of mail ons dan en wij ontwerpen een professioneel logo.
Brigitte
ontwerper
Enkele voorbeelden van logo's die we bij B-more hebben ontworpen:
Meer voorbeelden in onze portfolio.
Een nieuwe markt aanboren? Of meer naamsbekendheid? Maak een afspraak voor een gratis telefonisch huisstijlgesprek en drie kwartier lang hebben we het over jouw huisstijluitdaging. Hierna kunnen wij zeggen of we er wat mee kunnen.
En wil je een huisstijl die echt bij je bedrijf past? Niet dertien-in-een-dozijn, maar uniek en onderscheidend? Maak dan een afspraak voor een gratis telefonisch huisstijlgesprek van 45 minuten en ontdek hoe wij je daarmee kunnen helpen.